joi, 7 februarie 2008

Femeia văzută prin ochi de pictor

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mestere, "si daca ramuri bat in geam / bag p..a, tai copacu'". Ai luat-o pe contrasens cu tematica blogului.

Nu zic ca nu-i interesant ce pui, dar stiri si filmuletze preluate nu fac un blog, sunt sute care fac asta si nu cred ca vrei sa fii "just another...".

N-ai nici o scuza, de vreme ce locul in care traiesti este aur curat pt. un jurnal de imigrant.

Propun s-o lasi macar o saptamana pe doamna ta la tastatura, sa povesteasca ea despre paduchi, tipe in camasa de noapte iesite la shopping si alte chestii interesante din Wales. Dupa asta, citesti cu atentie, asimilezi modelul si incepi sa scrii :)

No offense,
omul de tinichea

Nicu Pahomi spunea...

Al naibii ce ne potrivim, dacă ar fi fost să-mi fac autocritica, aceleaşi lucruri mi le a-şi fi reproşat şi eu. Ba mai mult, aş fi folosit chir şi tonul comentariului tău, de nemulţumire ironico-zeflemitoare. Poate doar forma exprimări ar fi fost una mai blândă.

În ceea ce priveşte "chestii interesante din Wales", am o oarecare dilemă aici. Multe dintre ele nu sunt deloc frumoase şi eu cred că nu e frumos să arăţi cu degetul înspre oamenii şi metehnele din ţara în care trăieşti ca imigrant (cu atât mai mult cu cât te gândeşti că în ţara de unde ai venit se întâmplă chestii şi mai "interesante"). Pe de altă parte, nu e genul meu să mă apuc de scris comentarii de genul "ce frumos şi minunat e în altă parte şi ce urât şi de kkt e în România" pentru simplu motiv că nu cred în chestia asta.

Încă sunt în căutarea căii fericite de mijloc (şi te asigur că lucrez la chestia asta pentru că tematica blogului de faţă nu a fost aleasă la întâmplare). Până atunci o să mai bag din când în când câte un filmuleţ interesant cu riscul chiar de a te enerva. Rămâi însă la fel de atent la ceea ce postez aici, chiar nervos fiind, pentru că nu vei rămâne dezamăgit.

Anonim spunea...

1. Nu-s nervos defel :)

2. Bineinteles ca nu tre sa cazi in niciuna din "bolile" celor plecati:
- "ce fain e aici si ce nasol e in Romania, ce civilizati e oamenii aici si ce tzarani prosti in Romania etc. etc." - mai boule, pana una-alta e tara in care te-ai nascut, ai baut o cafea langa Colosseum si gata, iti pute?
- "ce nasol e aici, ce prosti is americanii/britanicii/francezii, noi romanii suntem niste genii" - si atunci de ce pi##a ma-tii stai acolo si nu te intorci?

(ce e dupa ghilimele nu-ti este adresat tie, e doar ce-mi vine mie la gura cand aud discursuri de genul respectiv)